에스프레소

에스프레소

나는 에스프레소를 좋아한다.

I like espresso.

파리여행을 했을때. 매일 마셨다.

When I traveled to Europe, I used to drink espresso every day.

처음에는 파리문화를 느키고 싶었는데

At first, I wanted to experience Parisian culture, 

어느순간 에스프레소를 좋아하는걸 발견했다.

but at some points, I found that espresso started tasting good to me.

어느순간 에스프레소가 좋아졌다.

0
0
댓글3
  • 프로필 이미지
    abigail
    전 그냥 에스프레소는 써서는 못 마시겠고 콘파냐는 괜찮더라구여
    휘피크림이 중화시켜준달까? ㅎㅎ
  • matthew
    진한 에스프레소를 좋아하시는군요
    
  • Angie
    고소하고 쌉싸룹고 입안가득 풍미가 ...
    진한 부드러움이 목넘김을 기분좋게 하죠~^^